اسپو در یک نگاه

اسپو در یک نگاه

شرکت مهندسین و مشاوره آتیه سازان اسپو ، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی، مشاوره و اجرا در کلیه فازها  ، در سال 1390 به مدیریت مهندس حمیدرضا اشرف تاسیس شد. اسپو در ابتدا فعالیت خود را با شرکتی با نام مبتکرین بهین تجربه در سال 1383 در محله گیشا تهران آغاز کرد.
ارائه خدمات مهندسی توسط گروه اسپو به کارفرمایان بخش خصوصی و به اتمام رساندن بیش از 10 ها پروژه  دولتی ، باعث جلب اعتماد در همه ی شهرهای کشور و همچنین خارج از  کشور از جمله  طراحی ساختمان شهرداری بصره شده است.
 تیم ما در صفحات مجازی و سایت خود توضیحات جامعی  درباره ی  خدمات و رزومه خود در اختیار شما قرار می‌دهد و این امکان را فراهم می سازد که آگاهانه انتخاب نمایید.
امیدواریم، با بهره گیری از خدمات و همکاری با کارشناسان و پرسنل مجرب ما به همان اندازه که ما از ارائه  خدمات به شما  خرسندیم, لذت ببرید و همچنین ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید.

موسس و مدیر عامل
حمیدرضا اشرف

صنعت ساختمان هرروز با توجه به تغییر فرهنگ ، گذر زمان ، تغییر نیاز ها و سلایق و تغییر متریال و پیشرفت تکتولوژی و بسیاری از فاکتور ها دیگر، در طراحی و ساخت دستخوش تغییرات شده است . موضوعی که در این عرصه در بالاترین درجه اهمیت می باشد ایستایی واستحکام ساختمان است، به خصوص در ساختمان های حیاتی که نقش امدادی و کنترل بحران را دارند مانند بیمارستان ها ولی نمی توان موضوع رفاه را نیز نادیده گرفت از این روی تامین نیاز های فیزیکی از قبیل ابعاد فضاها ، دسترسی ها ، و نیز عوامل دیگر مانند نور هر فضا ، تهویه ، دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگ ها مطرح می شود، لذا همانگونه که توضیح داده شد مرحله به مرحله طراحی و اجرای ساختمان دارای اهمیت ویژه بوده و ماندگاری یک ساختمان را برای سالهای طولانی تضمین می نماید .

,,
اهداف ما

با این همه نباید خواست اجتماع را به دیدهٔ یک مانع در برابر اهداف هنرمندانهٔ معمار نگریست. بیش‌تر معمارها به این درخواست‌ها به عنوان شرایط طبیعی یک مسیر هنری نگاه می‌کنند.

معماری به عنوان علم و هنر بارها در گذشته مورد بحث و مجادله بوده‌است. بیشتر مردم اتفاق نظر دارند که معماری هر دوی این‌ها است، اما (چه میزان هنر) و (چه میزان علم) یا برتری یک عامل بر دیگری در طول زمان بر حسب وضعیت‌های مختلف، متفاوت بوده‌است. این موضوع بحثی همیشگی است که اغلب تضادها و ستیزهای سختی را در میان معماران به همراه داشته‌است. معماران متمایل به (فرم) و (جاذبهٔ بصری) اغلب معماری را برای خود مطالبه می‌کنند. در حالی که معماران متمایل به (برنامه‌ریزی)، (سیر از سؤال به جواب)، (موضوعات اجتماعی) یا (معماری خورشیدی) اغلب در برابر گروه فرم‌گرا، موضعی دفاعی پیش می‌گیرند. برای درک توده و حجم معماری، باید گفت هنر از علم لطیف‌تر است. بدون تأمل و تفکر در تأثیرات هنر، که بسیار گسترده و نامحسوس است، عموماً نمی‌توان تأثیرات بی‌واسطه و محسوس علم را بر زندگی خود دریافت کرد. علاوه بر این، عموماً در تعریف هنر میان افراد جامعه توافق نظری مشاهده نمی‌شود، در صورتی که در پذیرش و تصدیق هنر، اتفاق نظر وجود دارد.

همه چیز با اسپو به حقیقت می پیوندد